środa, 1 lutego 2017

Aktualizacje 01.02.2017: Magiczne Konie znów w Jorvik!

Siemanko ^.^
No i znów nadszedł czas na aktualizację! :D Co nowego? Ja cieszę się pół na pół. Dlaczego? A no zaraz wyjaśnię, ale najpierw przejdźmy do aktualizacji. Dzisiaj do Jorvik znów przybyły dzikie konie Jorveskie! :D (Przyrodni bracia mojego Lemona xD Więcej o nim w zakładce,, Moje Konie:*'') Większość z Was zapewne liczyła na to, że właśnie konie z poprzedniego roku powrócą, ale zespół SSO nas zaskoczył i dodał zupełnie odnowione konie z ciekawostki. Można powiedzieć że są to konie takie same jak koń Galopującego Thompsona. Są tylko w innych maściach.
Konie przed przemianą;
Źródło: Aktualności SSO
Konie po przemianie
Źródło: Aktualności SSO
Ja zakochałam się w Karo - Niebieskim 💖💕 ALE GO NIE KUPIE BO NIE MAM SC ŁEEEE :C Tsa, niestety. Ok. Jeśli chodzi o dalszą część posta to konie znajdziecie w Jodłowym Gaju, tam gdzie poprzednie ;) Sprzedaje je Gary Goldtooth, i są one dostępne przez dwa tygodnie, a kosztują 599 SC. Targ Koni rozkłada się w Zachodnim Przylądku i za tydzień można będzie kupić konie z tego właśnie targu. (oczywiście nie te magiczne xD) Tutaj link do aktualizacji i do SSN, które polecam obejrzeć. Wystarczy kliknąć tutaj.  Jeśli chodzi o naszą serię ze źrebakami, to myślę że ją zrobię i za kilka dni pojawi się na blogu. To wszystko. Miłego tygodnia. PJONA!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych