wtorek, 31 stycznia 2017

Nowa aplikacja od Star Stable!

Hej!
Od razu chciałam Was bardzo przeprosić, ponieważ wczoraj nie pojawił się post z obiecanej nowej serii. Dlaczego? Już wyjaśniam. Niestety nie mam pojęcia, czy seria wgl pojawi się na moim blogu :C Jest tak otóż chciałam wypróbować czy działają zdjęcia, bo między innymi od tego zależy, czy seria będzie, ale jak się okazało niestety nie :/ No i w tym problem, bo gdy chciałam zrobić zdjęcie to zamiast zdjęcia wyszedł czarny ekran. Ale mam pewne rozwiązanie. Jakie? Seria mogłaby być ale bez zdjęć. To jedyne wyjście, ale to wy decydujcie. Jeśli ktoś przeczytał ten post będę wdzięczna jeśli pozostawi po sobie ślad i napisze komentarz czy takie coś by mu odpowiadało. No ale dość gadolenia, przejdźmy do tematu czyli ,, Nowa aplikacja [...]'' Jak sama nazwa mówi mamy nową aplikacje stworzoną przez zespół SSO! :D JEEEEEEEEJ! Jest ona dostępna na telefony czyli też na tablety. Jeśli chodzi o system to jest na Androida i iPhona, a polega na tym, że hodujemy swojego źrebaka :D Tak, zapędziłam się mówię o aplikacji, a nie podałam jej nazwy... Jestem mądra... BARDZO mądra... Tsa... Ok XD Tak wiec aplikacja zwie się Star Stable Horses, i jak już mówiłam możemy hodować w niej swojego źrebaka, a co najlepsze, gdy osiągnie wymagany 10 poziom możemy wprowadzić go do gry głównej czyli SSO! :D I w ten sposób możemy się cieszyć naszym koniem na kompie ;) Tylko... jest inny problem.. Aby wprowadzić konia do gry musimy zapłacić za niego aż 969 SC :O Są to mustangi w 3 maściach więc po prostu jest ich cena.. Ale jest jeden plus tego, bo gdy dodamy konia do gry to przybędzie on do nas z 10 poziomem. czyli tym który mu wbiliśmy na telefonie/tablecie! :D Tutaj macie link do filmiku, gdzie znajdziecie maści koni i dowiecie się jak mniej więcej wygląda gra :) Link tutaj . KLIKAJCIE! XD. OK. Jeśli chodzi o grę, to być moze pokażę Wam mojego źrebaka,albo zrobimy osobną serię co do tego. EJ... TO JEST POMYSŁ! Paula ty w końcu myślisz! :D OLŚNIŁO MNIE! ZROBIE SERIE ZE ŹREBAKÓW! :D O JEJU XD ŹREBACZKI SWEET <3 💦:D Piszcie proszę w komach czy taka seria wam odpowiada :D Tutaj macie jeszcze pytania i odpowiedzi z tej strony: https://www.starstable.com/pl/article/3491
 Jak pobrać aplikację?
Przejdź do AppStore lub Google Play i pobierz ZA DARMO aplikację, która nazywa się Star Stable Horses!

 Jak długo zajmie wyhodowanie źrebaka?
Otrzymasz swojego źrebaka na 1 poziomie i będzie on gotowy na przejście do Star Stable, kiedy osiągnie poziom 10. Jeśli będziesz opiekować się swoim źrebakiem codziennie, proces ten zajmie 10 dni.

 Jak przenieść konia z aplikacji Star Stable?
Kiedy Twój koń osiągnie 10 poziom, otrzymasz możliwość zalogowania się na swoje konto Star Stable w aplikacji. Następnie otrzymasz szansę na kupno mustanga za 969 Star Coins, który pojawi się w Twojej stajni lub w inwentarzu od razu z poziomem 10!

 Czy muszę być Star Rider, aby przenieść konia?
Nie, wszyscy gracze będą mogli przenieść konie z aplikacji do Star Stable za 969 Star Coins.

 Czy mogę otrzymać wszystkie trzy maści?
Oczywiście! W dowolnym momencie możesz zresetować aplikację i zacząć od wyboru maści źrebaka. 
Ok. To by było na tyle chociaż nie.. Zajrzyjcie jeszcze na tę stronę:  https://www.starstable.com/pl/article/3502 Tam znajdziecie ciekawostkę, i coś z tym zwiazane ma się pojawić jutro w grze (przypuszczam że powrócą dzikie konie jorveskie :D) PJONA!

1 komentarz:

  1. Najlepsze kody do Star Stable są na stronie poniżej:

    http://dlagier.com/starstable/

    polecam, chyba jedyny taki program w internetach

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych