poniedziałek, 16 stycznia 2017

Malutka przerwa, z której powracam.

Hej! 
Jak widać nie było mnie troszkę... Ale już jestem i myślę, że posta z aktualizacji poprzedniej pisać nie będę już ;) Jeśli ktoś jest zawiedziony to zapraszam na stronę aktualności SSO, tam dowiecie się więcej, niż z mojego postu ;) Link będzie na końcu C: Jak widać blog nabrał z powrotem zimowego akcentu. Przepraszam za tą nieobecność, ale cały poprzedni tydzień ( Cały co do jednego dnia) miałam zawalony testami i kartkówkami, których nie było kiedy napisać tylko w ten jeden tydzień... Tsa... ten tydzień jest już ok, także ok C: Aha i jeszcze jedno, jeśli ktoś nowy jest na blogu to meldować się pod postem, ponieważ chciałabym zobaczyć ilu mam czytelników C: Myślę, że zrobię do tego osobną ankietę, także będzie ok XD Co jeszcze? Podczas mojej nieobecności pojawił się kod na 15 dni Star Ridera i 200 SC. Nie mam pojęcia czy on jeszcze działa, ale Wam go tutaj napiszę. Kod brzmi:
YOUTUBE
No to by było na tyle. Miłego tygodnia. Spotkamy się zapewne w środowym poście z aktualizacji, chyba że napiszę go później. PJONA!
Linki:
Aktualizacja: https://www.starstable.com/pl/article/3421
Ps. Właśnie przed chwilą zauważyłam że jest jakaś zniżka na bransoletki od SSO. Także macie tutaj link to dokładnych informacji.
https://www.starstable.com/pl/article/3431

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych