niedziela, 1 stycznia 2017

Sylwester w SSO + rajdzik z piątku z Delfiną Greenwatcher

Hej!
Jak widać zmieniłam wygląd bloga troszku na sylwestrowy, także przyglądać się bo za niedługo pojawi się nowy ;p Tak jak mówi tytuł, powinnam to wstawić wczoraj i w piątek, ale nie wyrobiłam... Ok, a więc zacznijmy od rajdu:
Po pierwsze byłyśmy w DZW i łowiłyśmy ryby XD Tak bardzo interesujące, i wtedy ja postanowiłam wypróbować prtsc czy działa, i jak sie okazało TAK! Działa! A więc od razu cykłam fote, oto ona C:
Tak piękne my xD I ta poza Delfiny XD 
Następnie pojechałyśmy do FP do naszych stajni, aby nakarmić koniełki :P, i wtedy ja wpadłam na pomysł jakiegoś rajdu? Delfina przystała na tę propozycję i zmieniłyśmy konie na fiordy C: 
Potem było myślenie, co będziemy robić na tym rajdzie i w końcu pojechałyśmy do Miasta Jorvik, a dokładnie Upadku Gubernatora. I wtedy zaczęły się problemy. Na początku nie mogłam wejsć do autobusu, tzn wgl nie przyjeżdżał... Kiedy w końcu przyjechał w Upadku Gubernatora nie mogłam zrobić żadnego zdjęcia i wyjść na pulpit, jak to bardzo szczegółowo opisała Delfina w swoim poście (jej blog jest na liście ulubionych blogów pod nazwą : Star Stable- Przygody z Delfi) W końcu udało mi sie zrobić jedno zdjęcie, tsa ten pan nie zachowuje się ładnie xD 
No i to tyle jeśli chodzi o Upadek... Nie ma dużo XD Potem zaczęłyśmy robić fajerwerki, ale przy robienie zdjeć w Upadku wywaliło mnie z gry... Tsaaa...  Ok, no i w końcu jesteśmy w FP i strzelamy fajerwerkami, i tutaj znów problem ze zrobieniem zdjecia.. Tylko tyle udało mi się zrobić.
No i potem miałyśmy iśc na imprę, ale ja nie mogłam się przebrac, a Delfina tańczyć i tak wyszło że wgl skończył sie rajd... Tsa to tyle jeśli chodzi o rajd nie za bardzo udany XD A teraz SYLWEK!
A więc wczoraj troszku grałam wieczorem i po robiłam fotki C: Przy okazji nie zdążyłam się pochwalić, ale tydzień temu kupiłam nowego konia :3 Jest to kuc walijski, więcej w zakładce Moje Konie. No i na początku po robiłam kilka głupich fotek C: A to z fiordem , a to z walijczykiem ;p No oto one C: 
Ok no i potem jeszcze poszłam na impre C: 
I przy okazji kupiłam nowego kotka do torby, od Sunfieldów C: 
Ok to na tyle w tym poście! Happy New Year!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych