niedziela, 29 stycznia 2017

Nowa seria na blogu

Witajcie!
Jak Wam mija niedziela? Mi całkiem dobrze C: Jak mówi tytuł chciałabym Wam opowiedzieć troszkę o nowej serii, która prawdopodobnie pojawi się na blogu niebawem ( jak wgl się pojawi XD). No, a więc była by to seria związana z grą Jeżdżę Konno i trwałaby prawdopodobnie tylko przez ferie, chyba że miałabym czas dodawać ją później :) Jak już mówiłam, nie mam pojęcia czy taka seria wgl się pojawi, ponieważ nie wiem czy mogłabym robić zdjęcia z gry, co bardzo ułatwiło by sprawę. Dni dodawania postu z nowej serii: myślę, że co drugi, albo co trzeci dzień dałabym radę, a jeśli nie to tylko z powodu mojego lenistwa lub tego, że coś by mi wypadło XD. Także jeśli dobrze pójdzie post z nowej serii mógłby pojawić się już jutro. Pomyślałam też, że mogłabym Wam zdawać jakąś relacje? Jakby to nazwać, to co udało mi się osiągnąć danego dnia, np. że nabiłam jakąś reputacje czy wytrenowałam jakiegoś konia do większego lvl'a. Ale to zależy od Was, czy byście chcieli :) Jeśli chodzi o ankietę, widzę że nie idzie najlepiej, bo są tylko 3 głosy. Czy naprawdę nikt nie czyta mojego bloga? Czy po prostu nie widać informacji? Jeśli tak, to umieszczę ją wyżej, ale nawet jeśli by mnie nikt nie czytał, to piszę te posty dla przyjemności i puki co nie mam zamiaru rezygnować. To na tyle w tym poście, trzymajcie się cieplutko i PJONTECZKA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych