sobota, 28 stycznia 2017

Aktualizacje 25.01.2017: Zadania w Mieście Jorvik! + zajawka i więcej info

Hej!
Od razu mówię, że chciałam przeprosić że od poprzedniej aktualizacji nie było żadnego posta  i, że post z tygodniowej aktualizacji wstawiam dopiero dzisiaj, ale byłam pochłonięta nauką i imprezą szkolną. Z racji tego że od poniedziałku mam ferie, ( można powiedzieć że od dzisiaj) być może zrobię jakiś inny post niż zawsze C: I być może będę częściej na blogu. Ale dosyć gadolenia. Powiem szczerze, że dopiero teraz ładuje mi się aktualizacja.... xD Bo nie miałam czasu po za tym nie miałam SR, więc nie miałam po co wchodzić. Ale dzisiaj kupiłam bo sie opylało, ponieważ mamy kolejny weekend podwójnych Star Coins! :D Tak noo to teraz na serio bez zbędnego gadolenia przejdźmy do aktualizacji. Co nowego? Otóż w aktualizacji mamy masę nowych zadań z czego się bardzo cieszę. Ogólnie zadania są bardzo fajne ( w momencie pisania posta zapisałam go i poszłam pograć, a więc nie zwracajcie uwagi na to że coś się nie zgadza m.in. aktualizacja się ładuje a ja zrobiłam już zadania) Jeśli chodzi o czas wykonania to myślę że jakieś 30, 40 min wyjdzie. C: Ok, ale przejdżmy do zadań. Otóż mamy 4 rodzaje i wszystkie możemy wykonać. Pierwszą rzeczą którą ja zrobiłam jest zadanie z Sierrą, która czeka na swoje przyjaciółki przy Lodziarni Leonarda. Niestety one nie przychodzą, ponieważ się gubią, a naszym zadaniem jest je odnaleźć. Przy zakończeniu zadań otrzymujemy lody. C: Drugim rodzajem zadań jest zadanie z tajemniczym agentem, który śledzi pewną kobietę, bo jest pewny że chce ona haracz czy coś w tym stylu, czyli że chce ukraść przepisy z Lodziarni. Musimy mu pomóc, ale okazuje się że kobieta jest niewinna, ale my zyskujemy w ten sposób miano tajnego agenta Zet-Zet-Zet ( to nasz pseudonim). Kolejnym zadaniem jest zadanie z Anni- sprzedawczynią czapek zupełnie innych, niż do tej pory były dostępne w grze. Mnie się one osobiście podobają, a nawet bardzo :) Musimy pomóc jej w rozpoczęciu interesu i w zamian dostajemy różową czapkę, tą, które są nowe :D Troszkę szkoda że różowe no ale git XD No i ostatnią serią zadań jest zadanie na Placu Aideen z Konradem który jest smutny że nie ma gołębi na rynku. Musimy mu pomóc, ale potem musimy przegonić gołębie i po nich posprzątac XD No i tak kończy się zadanie z tym panem... XD
Aby mieć dostęp do tych zadań, musisz porozmawiać z Iris na Placu Aideen o Lodziarni Leonarda. 
Ok, a więc to tyle z tych zadań, ale jeszcze chciałabym Wam pokazać jak wygląda rozsypywanie nasion bo zrobiłam zdjecie bo bardzo fajnie to wyglądało, przy okazji zobaczycie czapkę którą kupiłam z tych nowych( ta najbardziej mi się podobała).
Ok. A więc w tej aktuali mamy jeszcze oczywiście Targ Koni w Srebrnej Polanie iiii mały prezent dla LifeTime. Otóż w sklepie dla LT w Moorland  pojawiła sie nowa rzecz. Zapraszam pod ten link. Wystarczy kliknąć tutaj. To na tyle z tej aktualizacji. Żegnam się z Wami i PJONA!





















































Halo! Jest tutaj kto?
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
Jeśli to czytasz natychmiast przestań!
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Nadal to czytasz? Rozkazuje ci przestać!
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Ok, nie chcesz to nie w takim razie nakazuje ci czytać!
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
Ok XD Doszliście tutaj? Kto mądry i uważnie czyta to wie, ze to nie koniec. Bo? Bo w tytule mamy napis Zajawka! No i tutaj o niej powiem C: Zajrzyjcie pod ten link.. Ja uważam ze to będą źrebaki, tym bardziej, że mamy jeszcze jeden post. W tym linku. Będzie to aplikacja na telefon ze źrebakami! Ale ja myślę, że w SSO również się one pojawią. Także czekamy cierpliwie i PJONA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych