sobota, 11 lutego 2017

#4 Ulubione Miejsca w SSO + małe podsumowanie

Hej!
Witajcie w kolejnym poście z ulubionych miejsc!
Ok, nim zacznę post, chciałam powiedzieć, że wreszcie się doczekałam tej chwili! Wbiłam lubianą w Wydziale Archeologicznym, co pozwoliło mi rozpocząć przygodę z Archeologią w Eponie :D Niestety zadania trwały jeden dzień, więc się tym nie nacieszyłam zbytnio + dziś skończył mi się SR, więc znów jestem taka jakby początkująca XD No ale cóż, i tak bym nie miała co robić na SSO, no i od poniedziałku zaczyna mi się szkoła :/ Tak więc znów będę opuszczała bloga ze względu na naukę. Ok, już bez mojego gadolenia zacznijmy post!
Kolejnym miejscem, które miało zaszczyt gościć w tej serii jest Kotlina Strażników. Być może nie każdy wie, gdzie znajduje się takie miejsce, lub jak wygląda, więc zachęcam do czytania :) 

Po pierwsze jak się tam dostać? Ano musimy mieć odblokowaną Eponę, co już zwalnia pewnie większość was z odwiedzin tego miejsca. Ale jeśli macie i jesteście ciekawi, to najpierw musimy znaleźć pewną drogę. Co może być łatwe, ale nie raz sama jej nie zauważam. Tak więc musicie znaleźć takie oto miejsce jak na zdjęciu poniżej.


Od razu podam współrzędne :)


No to co, jedziemy!
Zatrzymałam się tutaj, abyście nie zgubili drogi jadąc tutaj, także jeślibyście dojechali w to miejsce to nie zgubiliście się i jedźcie dalej. 


Ok, gdy zauważycie mgłę, to już można powiedzieć, że jesteście prawie na miejscu.


No i jesteśmy na miejscu! Tak prezentuje się Kotlina Strażników. 


Jak można zauważyć mamy tutaj cztery konie, które najprawdopodobniej należą do Lisy, Lindy, Alex i Anny. Ale to tylko przypuszczenia :P Tutaj dokładniejsze zdjęcia tych koni, chociaż i tak za dużo nie widać w mgle. 


Ok, jedziemy dalej zwiedzać!
Tutaj mamy jakieś podwyższenie? na którym najprawdopodobniej znajdowała się figura, a dokładnie pomnik naszego początkowego konia, ale zostały tylko małe ruiny.


No i jeszcze jedno miejsce, a mianowicie mamy tutaj schody po których można wejść, więc na co czekać, w drogę!


Ps. Nie podchodźcie za daleko gdy jesteście na górze bo możecie spaść.


No i mamy piękne widoki na Kotlinę, wydaje mi się, że to też miało jakiś związek z tymi końmi i naszym koniem, ale nie wiem jaki.

To na tyle, jeśli chodzi o Kotlinę Strażników, no i tym sposobem zakończyliśmy mini serię o ulubionych miejscach z SSO. Jak ten czas szybko leci XD Czas teraz na małe podsumowanie tych miejsc.
1 post - Górski Zagajnik Druida
2 post - Ujeżdżalnia (Sektor A)
3 post - Kryjówka Mistrza Szpiegowania
4 post - Kotlina Strażników

Przy okazji kolejność była przypadkowa, dlatego teraz pozwolę sobie ułożyć te miejsca w kolejności, jakiej je lubię.

1. Ujeżdżalnia
2. Kotlina Strażników
3. Górski Zagajnik Druida
4. Kryjówka Mistrza Szpiegowania

Ok. A więc dziekuję Wam za tę mini serię, za to że być może ktoś to czytał. Życzę miłej soboty i PJONA!


Ps. Być może kiedyś jeszcze wrócę do tej serii, i zrobię pozostałe sześć miejsc do Top 10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych