wtorek, 7 lutego 2017

#2 Ulubione Miejsca w SSO

Siemka!
Jak tam żyjecie? Po wczorajszym poście sama nie mogłam opanować śmiechu z tego co napisałam, więc jeśli ktoś się śmiał, to niech wie że ja też XD Ale przejdźmy do kolejnego ulubionego miejsca.
Ujeżdżalnia
Ok, a więc już wiadomo, które miejsce należy do moich ulubionych. Jest to właśnie ujeżdżalnia. Lubię tam przebywać i jeśli mam robić wyścig a nie wiem gdzie, to wybieram od razu ujeżdżalnię. A jak już mówimy o wyścigach to muszę się czymś pochwalić C: Wzięłam się i dziś jest ten dzień! A mianowicie: Wytrenowałam Diamond do 15 lvl :D JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! XD No i teraz trzeba wytrenować Angelę (więcej o tych koniach w zakładce ,,Moje Konie :*'') Ale bez przedłużania przejdźmy do zdjęć ;p
Ok. Chyba każdy wie, jak wygląda Ujeżdżalnia, ale jakby ktoś nie wiedział to może popatrzeć ;p Ah i jeszcze jedno. Nie robiłam współrzędnych bo chyba każdy wie gdzie jest ujeżdżalnia, lecz jeśli będziecie chcieli, mogę poprawić ;p 
A więc tak, w ujeżdżalni mamy 2 sektory i nie będę ukrywać ze chodzi o sektor A. :) A więc w drogę do Sektoru A.
Sektor A prezentuje się tak ;p To właśnie on należy do mojego ulubionego miejsca w środku ujeżdżalni, choć nie ukrywam że lubię całą ujeżdżalnię. 
Jak można zauważyć mamy trybuny, na których można usiąść. :D
Ok, a więc dalej mamy takie jakby głośniki z komputerem. I gdy je klikniemy to możemy zobaczyć cały sektor. (w drugim czyli B też jest coś takiego)
I teraz możemy podziwiać sektor :D Ok, a więc to by było na tyle. Do zobaczenia w poście z aktuali! Czyli jutro XD W czwartek kolejny post z ulubionych miejsc! PJONA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych