poniedziałek, 6 lutego 2017

Post z nudów...

Hejka!
Postanowiłam stworzyć ten post z nudów XD Tak, z nudów XD I wgl jak możecie zobaczyć po tym poście będą one troszku inaczej wyglądały, a mianowicie: Zrobiłam wyśrodkowanie xD 
Tak, tak więc po prostu są nudy.... XD No i ja... też się nudzę XD Wgl to przemyślałam całą sprawę i robiąc tą serie z miejsc z SSO pomyślałam też o sekretnych lokalizacjach w SSO. Ale nwm czy to zrobię. Musiałabym pomyśleć. A puki co to skoro i tak mi się nudzi to opiszę Wam co dzis robiłam na SSO.
1.
 A więc na początek z nudów weszłam na SSO XD ,,No iiiii się zaczęło! Lecimy na całego!'' XD 
Tsa XD Będzie w tym poście troszku głupawki... mojej XD Tak, a więc gdy już weszłam na SSO (To normalne, że jak opisuje się to, co się robi na SSO, to logiczne ze najpierw trzeba wejść na to SSO, ale najwyraźniej ja tego nie wiem) to poszłam do stajni, żeby nakarmić konie. (to też logiczne, chociaż nie bo w stajni można się np. przebrać, albo popatrzeć na stajenną, ale jak jest stajenna, to po co karmić konie???) Gdy je nakarmiłam, to poszłam trenować Diamond [(DiamondPrincess,) więcej w zakładce Moje Konie :*] dlatego iż ma 14 poziom i chcę by miała w końcu 15 XD No i nabiłam pół lvl... brakuje pół... L♥O♥G♥I♥K♥A     Tak no i jak wytrenowałam ją troszku to zostało mi jeszcze troche czasu i wlazłam na dach Ujeżdżalni O.o I tam znalazłam TADA TADA Gwiazdkę :D O jeejuu :D Wiecie gdzie? Lewitowała... w powietrzu XD I ją capłam i wzbogaciłam się o jedną gwiazdkę i moje aktualne konto z gwiazdkami wynosi: 45 XD Potem posiedziałam w Zagajniku troszku no i teraz... o kurczę... musze przygotować foty do jutrzejszego posta z Ulubionych Miejsc! O.O Dobra to ja kończę ten rąbnięty post i PJONA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych