piątek, 3 lutego 2017

Informacja

Hejka!
To taki pościk na szybko z informacją, że seria z źrebakami mogłaby pojawić się być może dzisiaj, ale jeśli dzisiaj będę musiała pokazać Wam mojego źrebaka. Jednak wolałabym jakiegoś nowego, ale w tym czasie będzie później bo mój jeszcze nie dorósł, a chcę zrobić wszystkie zadanka. (nie nie zrobię triku z kalendarzem nawet nie próbujcie mi tego wmawiać xD) I tak ogółem go nie kupię na razie bo jakimś cudem muszę zebrać na dzikusa. Mam dwa tygodnie! Tsa.. XD Ale chcę tego źrebaka sobie wyhodować na próbę ;p Po za tym być moze bym zrobiła cos z SSO, ale niestety od środy nie mogę sie wgl dostac do gry... Nawet nie zaaktualizowała mi się aktualizacja... Tsa. Ok to na tyle . PJONA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych