niedziela, 5 lutego 2017

#1 Ulubione miejsca w SSO

Hejka!
Jak mówi tytuł znowu mamy zmianę planu i jednak serii ze źrebaków nie będzie XD Sorry, nie dam rady jej zrobić może kiedyś, w przyszłości. Ok, ale jak sama nazwa mówi będzie nowa seria począwszy od dzisiaj, a mianowicie: Moje ulubione miejsca w SSO. Tak, pomyślałam, że to dam rade zrobić i że w końcu coś innego będzie na blogu niż tylko samo info o SSO i aktuale. A więc zaczynamy!
Miejscem, które chciałam Wam pokazać na samym początku to Górski Zagajnik Druida. ???? Co to? A no jeszcze kilka dni temu sama nie wiedziałam że takie coś istnieje. Ale jak tylko usłyszałam postanowiłam go poszukać. No i, ZNALAZŁAM! :D Od razu pokochałam to miejsce i od tych kilku dni tam przebywam, gdy się nudzę XD Gdzie znajduje się owy Zagajnik? Ano w pobliżu Jeziora Valedale. Ok dość tych informacji, czas na fotki! :D Pewnie jesteście ciekawi jak wygląda ten zagajnik więc łapcie focie!
Ok, a więc tak prezentuje sie Zagajnik Druida!

Tak, a ja ciągle na tym samym koniu... Dlaczego? Jeszcze jej nie wytrenowałam XD Ma 14 lvl... Iiiiiii... mi się po prostu nie chce XD Tsa XD 
O.O Ta mina mojej postaci XD 
Ok, a więc teraz pewnie chcecie wiedzieć jak się tam dostać. Tutaj macie mapę i współrzędne.
Ok, a więc to by było na tyle jeśli chodzi o ten post. Myślę, że będę wstawiać posty co drugi dzień. Chyba że będzie mi sie nudzić. Także PJONA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych