czwartek, 31 sierpnia 2017

Jak wyglądałoby moje konto, gdybym założyła je teraz?

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście na moim blogu!
Więc po tytule, jak widzicie postanowiłam zrobić coś na co wpadłam w sumie niedawno i chyba nikt czegoś takiego jeszcze nie zrobił, a mianowicie ,,Jak wyglądałoby moje konto, gdybym założyła je teraz?'' 
Dzisiaj zobaczycie odpowiedź na to pytanie. 
Ale nim zacznę, to chciałabym Was przeprosić, że w te wakacje nie było serii z tymi końmi, ale nim cokolwiek zaczęłam, Delfina Greenwatcher zrobiła już post jaki chciałam zrobić, dlatego uznałam, że nie będę już robić tej serii teraz, żeby nie wyglądało to na ,,papugowanie''. Mam nadzieję, że się nie gniewacie, jako iż ja już tą serię Wam obiecywałam na początku wakacji, no ale cóż. Myślę, że kiedyś i tak ją zrobię, tylko po prostu nie teraz :)
Więc zaczynajmy post!
To może zacznijmy od tego jak wyglądało moje konto, gdy je założyłam. To było, czekajcie... w 2015r. W sumie to wyglądałam, tak jak każdy zazwyczaj wygląda, gdy zakłada konto, czyli po prostu długie brązowe włosy, makijaż z pieprzykiem i tylko jakieś tam oczy wybrałam niebieskie XD
Koń, co akurat raczej wiecie jest szary, siwy jak kto woli z jabłuszkami i taką jasną brązową grzywą <3
Tutaj macie jeszcze fotkę, jako iż spróbowałam zrobić to jak wyglądałam w tym edytorze tworzenia ;p

Ok więc mniej więcej tak to wyglądało ;p
A teraz przejdźmy do tworzenia postaci teraz :D
Więc głowę, bo od niej zaczniemy, wybrałabym taką samą jak zakładałam moje konto, jedyne co bym zmieniła to karnację na ciutkę ciemniejszą, ale takowej nie widziałam, a inne twarze mi się nie podobają, dlatego zostaje przy tej :)

Kolejną rzeczą są włosy, które teraz wybrałabym zupełnie inne. 
Nie oznacza to, że te długie mi się nie podobają.
Więc wybrałabym te krótkie, dam Wam focie bo nie umiem wytłumaczyć xd w kolorze blond.
Tak w sekrecie Wam powiem, że te włosy tak mi się podobają, że jak nie dodadzą nowych fryzur to z tego rodzaju będę miała kolejne włosy, tylko jeszcze nie wiem jaki kolor, ale raczej blond :D

Następnie mamy makijaże i tutaj też dokonałbym zmiany ;p
Na takie :D

I pozostały nam oczy i nie wiem dlaczego, ale ostatnio bardzo zaczęły podobać mi się czarne oczy, że praktycznie wszędzie gdzie mogę, to je daje XD
Tutaj też jest taki kolor pod nie podchodzący, jednak nie czarny bo nie ma :C
Więc tak by wyglądała moja postać :D

Przejdźmy więc do naszego rumaka :)
I tutaj szczerze mówiąc zostawiłabym takiego jakiego mam, czyli szarego z jabłkami, jednak uznałam, że pokaże Wam też jeszcze jedną maść, która podoba mi się u startowca ;p
Jest to ta <3

I do tego jeszcze taka grzywa :P

I co o tym myślicie, według mnie jest ślicznie C:
Więc to na tyle, dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że takie jednopostowe wynagrodzenie serii Wam się spodoba :)
BAJOO!

1 komentarz:

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych