niedziela, 17 września 2017

Dlaczego mnie nie ma?!

Hejka!
Witajcie w poście po jakiś 2 tygodniach nieobecności na blogu!
Bardzo Was za to przepraszam, ale po prostu nie mam kompletnie czasu na nic, a w szczególności na bloga ze względu na naukę, której jest coraz więcej. Z tego powodu po prostu mam, że tak powiem przerwę i z tego powodu muszę niestety powiedzieć, że blog będzie w pewnym sensie zawieszony na czas nieokreślony. Jednak mam też dobrą wiadomość dla niektórych, a mianowicie postaram się raz na 2 tygodnie lub chociaż raz w miesiącu albo po prostu w wolnym czasie wstawiać dla Was te posty. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, no ale po prostu nie mogę inaczej. Zresztą w SSO też już nie grywam zbyt często, a może to tylko z braku czasu, nie wiem. 
Dlatego oficjalnie ogłaszam, że blog ,,Star Stable, czyli blog o SSO. Star Stable z Paulą Dognest! ♥''
zostaje zawieszony na czas nieokreślony Z PRZEWRAMI!
BAJOO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych