sobota, 19 sierpnia 2017

Snowkiss już jest!

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście!
Tytuł może być troszkę niezrozumiały, ale już tłumaczę. A mianowicie dzisiaj w końcu ilość Star Coins była odpowiednia i zakupiłam nowego konia! W sumie to już od dawna na niego czekałam, chociaż może nie od aż tak dawna, jak na inne konie. 
Więc oficjalnie ogłaszam, że Snowkiss już jest w stajni!
TAK, mam już swojego białego, ślicznego arabka <3333
Zapraszam Was do zakładki ,,Moje Konie'', a tam jeszcze się co nieco dowiecie :)
I w sumie to tyle, chciałam Was tylko właśnie poinformować. Zdjęcie Snowy znajdziecie również w zakładce. I tak nie wiem jak się to pisze bo w sumie jej aka to Snołi, ale tak raczej to chyba się nie pisze, więc jest Snowy XD Możecie mi pisać w komentarzu bo sama nie wiem ;p
BAJOO!

1 komentarz:

  1. Pieknego kupiłaś konia. 🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐴🐴🐴🐴🐴🐴

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych