środa, 2 sierpnia 2017

Aktualizacje 02.08.2017: Hanowerki ^.^

Cześć!
Witajcie w kolejnej aktualizacji!
Jak mówi tytuł w dzisiejszą środę zawitały do nas konie hanowerskie :D
Możemy wybierać spośród 3 maści, siwej, karej i kasztanowatej.
Jeśli chodzi o mnie to chyba wybieram kasztanka <33 Jest śliczny! Ale czekamy na nowe maści i czy będą w aplikacji ;)
A więc teraz małe info odnośnie tych koników C:

Jak nazywa się nowa rasa?
Przepiękny koń hanowerski!
Gdzie go znajdę?
Jeden w Forcie Pinta, jeden w Winnicy i jeden w Stajni Złotych Liści!
Ile kosztują?
Możesz nabyć te piękności za 890 Star Coins!
Na jakim poziomie muszę być?
Co najmniej na poziomie 14!
Czy potrzebuję reputacji?
Nie!

Ok mam nadzieję, że teraz nie będzie białego tła, bo napisałam sama a nie kopiowałam xd
I teraz jeszcze mały wątek co do lvl'a tych koni. Chodzi o to, że jest nowość, która teraz zostanie. A mianowicie jeden z nowych koni jeśli będą na wyższym poziomie np. 14 będzie dostępny od 1 lvl'a przez 4 tygodnie, a po tym czasie zostanie przeniesiony czy coś takiego, żeby Wam nie namieszać dam ten tekścik ze strony ;p

Od dzisiaj pojawi się nowość, która zagości na stałe wraz z dodaniem nowych koni do gry. Mimo wymaganego poziomu u niektórych koni (na przykład 14 poziom dla Hanowerów), jeden z koni będzie dostępny od poziomu 1. Koń ten będzie w Forcie Pinta, ale tylko przez cztery tygodnie. Po czterech tygodniach pojawi się gdzieś indziej i będzie ponownie miał wymagany poziom do zakupu. Może to być szansa na zakup nowego konia, nawet jeśli nie zdążyliście wbić odpowiedniego poziomu swojej postaci. 
Oznacza to, że siwy i kary koń hanowerski dostępny jest od 14 poziomu, ale kasztan znajdujący się w Forcie Pinta przez 4 tygodnie będzie dostępny od poziomu pierwszego. Po miesiącu koń zostanie przeniesiony w inne miejsce.

Targ Koni za tydzień będzie dostępny na Arenie Stajni Jorvik!

I to tyle z tej aktuu, chcę jeszcze przeprosić za to, że posty są tak rzadko, ale w końcu zrobiło się ciepło i chcę to wykorzystać. Tak jak mówiłam postaram się zrobić jeszcze jakąś serię w te wakacje ale nie obiecuje ;p

BAJOO!

Ps. Linczeg do aktu: Klik!

1 komentarz:

  1. Ja kupiłam wszystkie! Są przepiękne! 🐴🐴🐴🐴🐴🐴🏇🏇🏇🏇🏇🏇🐎🐎🐎🐎🐎🐎

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych