czwartek, 10 sierpnia 2017

Aktualizacje 09.08.2017: Pandoria czeka...

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście na moim blogu!
Po pierwsze chcę bardzo przeprosić, że nie było wczoraj pościka, ale po pierwsze nie zdążyłam, a po drugie chciałam dać Wam opinię na temat tej aktu i dopiero dzisiaj mogłabym ją dać :)
No więc co w tej aktu?
PANDORIA!
Tak jak się zapewne domyślacie mamy nowe zadania z fabuły z Pandorią ! :DD
Więc tak, była mini zajawka i zaczęłam pisać post, lecz nie skończyłam i nie zdążyłam tym samym wstawić go na czas. Dlatego mogliście nie wiedzieć o tej aktu, lecz ja mniej więcej wiedziałam, ale nie spodziewałam się, że będzie to w tym tygodniu, jako iż chyba 2 lub 3 tygodnie temu były zadania z fabuły.
I tak jeśli będzie mi się chciało, to napiszę spojlery z tych zadań.
Więc są to właśnie zadania z fabuły. I wchodzimy do Pandorii!
JEJ!
Nawet nie wiecie jak tam jest pięknie!
Aż zrobiłam kilka zdjonek, tak dla siebie na pamiątkę i dla Was, żeby pokazać tym, którzy jeszcze nie widzieli więc teraz je dam, a kto nie chce ich na razie wiedzieć to powiem jeszcze na szybko co jeszcze dodano. Więc mamy jeszcze te ubranka dla druidów z poprzednich zadań z fabuły i są one znów przez tydzień. I Targ Koni czeka na Arenie Stajni Jorvik. 
Tutaj jeszcze macie linczeg do aktuu:Klik!

Więc teraz to wszystko, ciekawych zapraszam na zdjonka :) A tych którzy nie chcą sobie psuć pierwszego wrażenia, dziękuje za przeczytanie i papa!

Ok, a teraz  zdjonka :)




Ok, więc to na tyle!

BAJOO!

1 komentarz:

  1. Ja uważam, że ta aktualizacja jest super!!!!!! Ta grafika po prostu zpadłam z krzesła. XD To jest mega!!!!!!♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    Ps: W grze nazywam się Sheila Underburg i mam 19 level. 😊😊😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych