poniedziałek, 26 czerwca 2017

Wakacje znowu są!

Hejka!
Witajcie w takim poście informacyjnym, w którym chciałabym was troszku poinformować o nadchodzących rzeczach na moim blogu. 
I klikamy ,,Czytaj dalej'' :D
Ok to może po pierwsze, tak znowu nastały wakacje, pierwsze, w które mogę dla was pisać, jako iż blog został założony pod koniec września, czyli już po wakacjach. Tak, ale w wakacje jest więcej czasu, może nie dla wszystkich, ale ja się raczej nie wybieram w najbliższym czasie nigdzie na dłużej, więc mogę dla was pisać :D
Dobra dosyć mojego gadolenia. Może lepiej przejdźmy do tego, co pewnie Was ciekawi, czyli co w te wakacje chciałabym zrealizować. 
Do końca, jeszcze dobrze nie wiem, co się pojawi, ale może to i lepiej, że wszystkiego nie będziecie wiedzieli. Będzie wtedy niespodzianka C:
A więc pierwszą rzeczą, która na pewno będzie dokończona jest oczywiście nasza seria o ulubionych miejscach. To na pewno się pojawi ;) 
Kolejną rzeczą, którą wymyśliłam jest to, że np. co tydzień, albo dwa razy w tygodniu będzie się pojawiał taki post odnośnie moich koni, a właściwie to z nimi. Nie wiem czy zdołam to zrobić z wszystkimi, jako iż pewnie nie starczy mi czasu, ale chodzi o to, że z każdym koniem zrobią taką sesję zdjęciową. Piszcie czy taki pomysł Wam odpowiada. Jeśli ktoś już robił coś podobnego, to przepraszam, ale no niestety ja się na takowy blog, czy coś innego jeszcze nie natknęłam :) 
Jako iż bardzo lubię wakacje (KOCHAM) to chciałabym zrobić też coś takiego jak ,,Wakacyjne stroje w SSO''.
I to chyba tyle z tych pomysłów, ale jeśli coś nie pojawi się regularnie to przepraszam, w końcu życie nie kręci się tylko wokół SSO, mamy też życie w realu i chciałabym wykorzystać te wakacje jak tylko się da. Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza i mnie zrozumiecie. Postaram się zrobić tyle postów, ile tylko będę mogła.
I tyle, mam nadzieję, że moje pomysły (w sumie dwa xd) wam się spodobają i że ja zdąże je wykonać chociaż w małym stopniu ;)
BAJO!

1 komentarz:

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych