piątek, 2 czerwca 2017

Ankieta zakończona

Hejka!
Jak możecie zauważyć po tytule wczoraj o godz. 19:00 ankieta odnośnie czytelników została zamknięta. Była ona na moim blogu przez ok. pół roku i w sumie powiem, że jestem nawet zadowolona z wyniku. Jeśli ktoś ją obserwował to też pewnie je zna. Także teraz przedstawiam wyniki:
Nowi czytelnicy: 4 głosy (57%)
Czytelnicy od samego początku: 2 głosy (28%)
Czytelnicy od niedawna: 1 głos (14%)
Czytelnicy średni: 0 głosów (0%)
A więc tak prezentują się wyniki ankiety. Mnie w sumie to zadowala bo łącznie mam jeśli wszyscy z ankiety, którzy głosowali nadal czytają bloga, jest 7 czytelników :D
Dziekuję wszystkim którzy zagłosowali i którzy nie, ale mnie czytają również dziękuję ♥ 
Jak wiecie blog nie ma nawet roku i wiem, że czytelników też nie będzie od razu dużo. Także zrozumiałam to, bo na początku to myślałam ,, A nikt mnie nie czyta więc nie będe pisać bloga i go usunę'' Przepraszam was za takiego typu rzeczy bo naprawdę wtedy nie myślałam logicznie. Teraz myślę bardziej pozytywnie i postaram się takich typu rzeczy nie pisać. 
Jeszcze raz dziękuję za tych 7 czytelników mam nadzieję, że z czasem będzie więcej, a teraz ja już kończę ten pościk i PJONTKA! 

♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych