czwartek, 22 czerwca 2017

Odnowiony blog!

Hejka!
Jak mówi tytuł i co można zauważyć zmieniłam już tło na letnie, jako iż wczoraj zawitało kalendarzowe lato :D No i troszku zaszalałam... 
XD
A więc jeśli ktoś jest nowy i nie wie jak wyglądał poprzednio wygląd to teraz wymienię Wam, co zmieniłam lub dodałam nowego. 
Zapraszam :D
Po pierwsze to oczywiście jest nowe tło. Poprzednie było bardziej wiosenne, a obecne letnie :)
Za tłem jest również nowy obraz, który oferuje Blogger XD I są to jakieś żaglówki na morzu. Stwierdziłam, że dodaje to klimatu lata i wakacji :)
Kolejną rzeczą jest to, że kiedyś był pasek boczny po prawej stronie. Teraz jest on po lewej i prawej stronie. 
Następnie oczywiście motyw. Zazwyczaj starałam się pozostawiać ten sam, ale teraz jakoś uznałam, że pora na zmianę, jak wszystko to wszystko :D
Kolejna rzecz to nowa czcionka. Zawsze była ta podstawowa, czyli chyba Arial i szczerze Wam powiem to dopiero teraz się kapnęłam, że mogę te czcionkę zmienić... Tsa, wybaczcie ale jestem niecały rok na Bloggerze i piszę bloga więc po prostu nie wiedziałam i nadal się uczę jak to wszystko włączyć, czy zaktualizować. 
I to chyba tyle, z takich większych zmian, jeszcze chciałam powiedzieć, że jest weekend podwójnych SC, tak też nie wiedziałam, że dadzą w czwartek, ale się cieszę, więc przy okazji się tym z Wami podzielę. 
I to tyle, mam nadzieję, że podoba Wam się nowe tło i całkowita odnowa bloga, bo rzeczywiście zaszalałam troszku xD Aha i jeszcze jedno, sorrki za to białe tło jak piszę np. Aby otrzymać jakieś zad... ale nie wiem jak to usunąć :C Jeśli ktoś wie, to może napisać. Bardzo mi wtedy pomoże, bo rzeczywiście nie wygląda to najlepiej, chociaż ten biały w miarę pasuje do niebieskiego klimatu ;P

Także BAJOO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych