czwartek, 22 czerwca 2017

Aktualizacje 21.06.2017: Sobótka w Jorvik!

Hej znów! :P
Jak tam przygotowania do wakacji? C: 
...
Ok, i po co ja to pisze XD No ale ok.
Witajcie w kolejnym poście z aktualizacji SSO!!!

Jak mówi tytuł dzisiaj (21 czerwca xD) w Jorvik rozpoczynają się przygotowania do świętowania Sobótki. Pewnie jest tak samo jak co roku :P
Czyli zaczynamy u Steve'a i zadanka są dostępne do 12 lipca :)

Aby mieć dostęp do tych zadań musisz być Star Rider i pomóc Steve'owi nakarmić ptaki wokół farmy.

Oczywiście jak i Sobótka to i sklepy Sobótkowe! Są w nich rzeczy z poprzednich lat.

No i coś co moze Was ucieszyć, a mianowicie SSO zaktualizowało ustawienia kamery. Jeszcze nie wiem jak to wygląda, bo obecnie ładuje mi sie aktualizacja, ale mysle ze was poinformuje jak to wygląda :) 

Targ Koni za tydzień gotowy w Forcie Pinta.

Linczeg:O tutaj jest aktu :D

I tyle, możliwe że jutro będzie nowe tło więc bądźcie zwarci i gotowi i przede wszystkim mam nadzieję, że sie spodoba :) 

Także Bajoooo!

PS. Sorrki, ale post był napisany w środę, ale przez przypadek myśląc, że go publikuje musiałam kliknąć, aby się zapisał i dopiero się dzisiaj zorientowałam. Przepraszam ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych