czwartek, 18 kwietnia 2019

Pisanki i złote jajka wielkanocne 2019

Hejka!
Może to oznacza mój powrót, może nie ale chwilowo postanowiłam wstawić post pomocniczy dla osób, które poszukują złotych jajek i pisanek ^^

]
Oficjalny post będzie później, na razie zajmę się Wielkanocą w SSO.
Pisanki:
Lista osób, u których możecie znaleźć zadania z polowaniem na pisanki:
1.Pani Holdsworth (chyba tak się to pisze heh) - Moorland
2.Harold - Srebrna Polana
3.Strażnik z Fortu Pinta 
4.Carney - Winnica Srebrnej Polany
5.Felicity - Jodłowy Gaj
6.Avalon - Valedale
7.Jasper - Dyniowa Farma Jaspera
8.Ewa - Stajnia Złotych Liści
9.Burmistrz Klaus - Zachodni Przylądek
10.Barney - Silos Barneya, Srebrna Polana
11.Landon - Srebrna Polana, Pola Everwind obok Wiatraka


Złote Jajka Wielkanocne:
Lokalizacje:
Plaża FP

]

Kopalnia Damaszek (Moorland)
Jodłowy Gaj (pomiędzy domami - obok tego profesorka^^)
Stajnia Jorvik (po lewej stronie)
Jarlaheim (w takim zakątku pomiędzy ulicami)
Wilcza Łąka (dokładniej przy domku tej pani na skraju Zielonej Doliny)
Wzgórze Nilmera
Ujeżdżalnia
Północna Przełęcz (pod górką)
Zachodni Przylądek (pomiędzy domkami)
Chciałam też zaznaczyć, że Złote Jajka u każdego są w innym miejscu, ja akurat miałam tak. BYĆ MOŻE, że akurat trafi Wam się w tym samym.
I to by były chwilowo wszystkie złote jajka, ja tę listę będę aktualizować jak tylko znajdę kolejne jajka także jeśli komuś zależy to zapraszam :)
To by było na tyle w tym poście,
Paa!

Ps. Tak to nowy koń, ale o tym później ^^

5 komentarzy:

  1. Felix jest pierwszą osobą od której zaczynamy zbieranie jajek.U Avalon nie było tej misji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze jedna rzecz jeśli chodzi o złote jajka. U każdego są w innej lokalizacji.

      Usuń
    2. Tak wiem o tym, dziękuję za przypomnienie miałam to dopisać ale widocznie zapomniałam ^^

      Usuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych