czwartek, 29 listopada 2018

Ktoś tutaj jeszcze jest...?

Hejka…
Ktoś tu jeszcze zagląda? Szczerze nie byłabym zła gdyby nie, no bo w końcu pozostawiałam Was na pastwę losu bez żadnych wyjaśnień i wgl…
Ale ten post chciałam poświęcić tym zaległym wyjaśnieniom, które jak najbardziej Wam się należą.
Otóż jak zapewne zauważyliście mamy dzisiaj 29 listopada, a ostatni post pojawił się w lipcu. I po tym czasie ślad po mnie zaginął.
Niestety nie mam zbyt dobrych wiadomości, bo przerwa ta wynikała z moich problemów z grą. Nie było mnie naprawdę długo i bardzo Was za to przepraszam. Ale wracając do problemów. Chyba już Wam o tym pisałam, ale nie mam pewności bo nie mam tak dobrej pamięci, by wiedzieć co pisałam w lipcu, w szczególności, że były wakacje. Ale przypomnę. Przez pewien czas nie miałam dostępu do gry, ponieważ po każdym zalogowaniu się wyskakiwał mi pasek z napisem instalowanie (oczywiście chodzi mi o ten pasek w oknie logowania). No i przez jakiś czas próbowałam z tym walczyć, postów nie było bo zwyczajnie nie miałam o czym pisać, a same aktualizacje bez sprawdzenia ich osobiście w grze byłyby bez sensu. No i przez ok. 2 tygodnie próbowałam, próbowałam i próbowałam. Niestety każde otwarcie okna logowania kończyło się tym samym paskiem: INSTALOWANIE. Wtedy po prostu straciłam nadzieję, że to wgl jeszcze zacznie kiedyś funkcjonować bez tej informacji przed tym. A niestety u mnie instalowanie trwa dosyć długo, bo ok. godziny lub dłużej i nie mam pojęcia czemu tak jest, ponieważ mam nowy laptop i to naprawdę dziwne. Po tym minął miesiąc, zbliżał się koniec wakacji, a ja zbierałam się po prostu wkurzona na grę do napisania postu, w którym poinformuje Was o tym co się dzieje i dlaczego nie piszę. Ale z racji, iż jestem człowiekiem leniwym, to nie mogłam się do tego zabrać. Wakacje i nic nierobienie totalnie mnie pochłonęły. Potem przyszedł wrzesień i wtedy już wgl zapomniałam o problemach i blogu. Zajęłam się nauką i tą jakże durną SZKOŁĄ. (Z góry przepraszam wszystkich , którzy lubią szkołę, że ich urażam, ale po prostu nie mg inaczej) Blog odszedł w zapomnienie tak jak SSO. Z początku sprawdzałam najnowsze rzeczy i informacje, ale potem przestałam to robić. Jeszcze czasami próbuje dostać się do gry, ale wciąż widzę ten nieszczęsny komunikat. Może gdybym raz to przebolała to już by się nie ukazywał? Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Jeżeli ktoś tu jest i wie coś na ten temat, to byłabym wdzięczna gdyby podzielił się ze mną tym, co wie. A teraz jeszcze sprawa bloga. Nie wiem czy będę jeszcze pisać. Tak naprawdę to nie mam na to czasu, ale czasami tęsknie za pisaniem i wiem, że zostawiłam blog w czasie, kiedy najbardziej zaczął się rozwijać. Zostawiam to pytanie również bez odpowiedzi. Jeżeli jesteście prawdziwymi czytelnikami, to wiem, że nawet jeśli ogłosiłabym zamknięcie bloga to i tak będziecie tutaj zaglądać. Nie robię tego, bo nie potrafię i nie wiem co dalej będzie. Ale chciałabym powiedzieć, że blog to miejsce, które zawsze będzie na mnie czekać, gdybym chciała wrócić. Także ja Was nie zostawiam i nie zamykam bloga, tylko blog zostaje zawieszony. Nie wiem, czy na zawsze czy na jakiś okres. Czas pokaże...

9 komentarzy:

  1. Spróbuj odinstalować i zainstalować grę od nowa. Powinno zadziałać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej każdego dnia zprawdzałam czy coś nie napisałaś,ale później niestety zapomniałam o twoim blogu bo mi znudziło się sso. Jeśli chodzi o to długie ładowanie to nie wina kąmpa tylko sso już dawno (na początku września) sso naprawiło ten problem, ponieważ większość graczy go miała. Mi od tej pory wszystko dobrze działało z tego co słyszałam innym też. Nie wiem czemu ty akurat nadal masz ten problem. Mam dla ciebie radę:spróbuj zainstalować i odinstalować sso. Ja tak chyba jeszcze zrobiłam. Sso znudziło mi się z dwa tygodnie temu, ponieważ mam 20 level i mało mam do roboty.Ale jeśli chodzi o ciebie rozumiem,że nie mogłaś pisać postów. Mam nadzieję,że przeczytasz ten komentarz i uda ci się naprawić sso. Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Dziękuję za wytrwałość ;) Jeżeli wróci mi chęć do grania to na pewno spróbuje twojej rady, ale obecnie szczerze mówiąc SSO dla to już nuda, tak jak dla ciebie :/ Mam również z tego co pamiętam 20 lvl i w grze nie ma po prostu co robić. Zapewne gdyby nie to, że gra mnie uprzedziła i się zepsuła to pewnie pod koniec wakacji sama przestałabym gra.

      Usuń
    2. Hej chciałam ci powiedzieć że sso dodało fabułę. Nie grałam w nie bo mi się nudziło. Ale kiedy dodali fabułę weszłam i zrobiłam zadania. Podobały mi się. Co do sso najbardziej denerwuje mnie milion zaczętych wątków. Denerwuje mnie ten przesmyk diabła,wątki z DUD,z DZW z jarlahem,z mistfall z tymi włazami,z magicznymi drzewami i wiele wiele innych. Sso poszło w dobrą stronę z grafiką aczkolwiek nie podoba mi się wygląd Lisy i Lindy,ale to moje zdanie. Pozdrawiam cię serdecznie.
      PS: Chciałabym żeby te wątki były że sobą powiązane.

      Usuń
  3. Hej,wiem,że sso ci się znudziło,ale proszę wróć! Kocham twojego bloga!Wiem,że jak wrócisz to zacznie się rozwijać! Proszę wróć!Ja tu cały czas jestem i prawie codziennie zaglądam na twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, dziękuję za wytrwałość ja dzisiaj tak z ciekawości zajrzałam na tego bloga i naprawdę widzę że ci zależy aczkolwiek nie próbowałam póki co żadnych sposobów od tamtego czasu na ogarnięcie gry. Czasami jednak mam ochotę sobie pograć więc może kiedyś coś... jeśli jednak nawet zaczelabym sb sporadycznie grac to potrzebowałabym czasu, gdyż teraz mam duuuuużo nauki w związku z...(chyba trochę sie zdradzilam...) Jeśli już to raczej maj to mógłby być miesiąc, w którym bym coś opublikowała ale to tylko pod warunkiem że odzyskam chęć gry. Poza tym teraz miałabym maly problem ze Star Rider'em i obawiam się że to mogłoby nie mieć sensu bez możliwości biegania po całym Jorvik i rb zadań 😂😂

      Usuń
  4. Hej nie przejmuj się tym. Będę czekać aż coś tu się pojawi. Mam nadzieję,że będziesz mieć dobre oceny. Ja dopiero w 5 klasie więc luzik.XD Oczywiście uczę
    się,żeby mieć dobre stopnie. No dobra to życzę ci powodzenia z blogiem i grą.😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej jak coś to ja z tymi dwoma konikami ale zdjęcie mi się usunęło. Niewiem czemu.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych