czwartek, 12 lipca 2018

Aktualizacje 4.07.2018, 11.07.2018: Nowe zadania fabularne!

Hejka!Witajcie w kolejnym poście na moim blogu!
Jest to podwójny post z aktualizacji, który postanowiłam połączyć jako iż aktualizacje są do siebie bardzo podobne. 
Zacznę od pierwszej:
4 lipca
Generalnie w tej aktualizacji dodano nowe zadania z fabuły. Jako iż temat cały czas kręci się wokół Concorda są zapewne bardzo ciekawe i nie mg się doczekać aż je wykonam, ponieważ obecnie nie mam SR ;(
Oprócz tego dodano nowy sklep z ubraniami druidzkimi, który dostępny jest do 18 lipca.
I jeszcze rzecz, która mnie przynajmniej ucieszyła to powrót dyskoteki w Forcie Pinta. Od 4 lipca znowu można bawić się na dyskotece w piątki i soboty wieczór. Na dodatek Jojo Siwa nie odeszła i dalej występuje co pół godziny, gdy nie ma normalnej dyskoteki.
No i były jeszcze poprawki błędów, ale nie będę już o tym pisać.
11 lipca
No i czas na wczorajszą aktualizację, w której również dodano zadania fabularne, a dokładniej ich kontynuację z poprzedniego tygodnia tak jak obiecano.
A oprócz zadań dodano bardzo fajną funkcję, która zwie się osiągnięcia. Generalnie chodzi o to, że możemy zdobywać różne osiągnięcia w grze, np. wykonanie wszystkich mistrzostw czy zrobienie zdjęcia konia, który staje dęba po CS'ach. Według mnie to naprawdę fajne. Jest jeszcze więcej tych osiągnięć, ale generalnie są o wyścigach.
Targ Koni jest na Arenie Stajni Jorvik.
I to na tyle mam nadzieję, że taka forma postu z 2 aktualizacji Wam się podobała.
Link do aktu 1:Klik!
Link do aktu 2: Klik!
BAJOO!

11 komentarzy:

  1. Fajny post. Mogłabyś zrobić kilka fajnych serii na twoim blogu np.
    -Moje ulubione konie
    -Co robić w Sso w Wakacje
    -Kupno koni których żałuje
    -Tajemnicze miejsca
    -Moje wszystkie zwierzaki (dawałabyś zdjęcie imię i ocene)
    Wiem ,że jest przy tym dużo pracy ale to tylko moje propozycje.😉😉😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycje 😁 Wlaśnie od jakiegoś czasu zastanawiałam się co mogłabym jeszcze zrobić na blogu i teraz ty przychodzisz mi z pomocą c: Dziękuję :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Powinien pojawić się w następnym tygodniu, resztę wyjaśnię w poście :)

      Usuń
  3. Gdzie ty się podziewasz?! Halo!!! Żyjesz???

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź nie zostawiaj tak bloga.🙁 Chociaż napisz że nie będziesz pisać.😢

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się ciesze z nowych zadań, ale smutno mi że nas pozostawiasz. Na serio. Sorki też za to, ale zapraszam na mojego bloga julia-oldray-sso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych