sobota, 20 kwietnia 2019

Wyjaśnienia

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście na tym blogu!
Dzisiaj przychodzę do Was z wyjaśnieniami i w tym poście tak naprawdę wszystkiego się dowiecie :)
Zapraszam!A więc ostatni post tak naprawdę był w listopadzie. Od tego czasu nie odzywałam się, nie grałam w SSO, aż w końcu stwierdziłam, że czemu by nie spróbować znów zagrać. I we wtorek weszłam do gry i w sumie stwierdziłam, że bym sobie pograła heh. Udało mi się kupić Star Rider'a (nie wiem czy jeszcze się to uda, najwyżej będę prowadzić bloga z perspektywy gracza bez SR XD), zrobiłam fabułę no i uznałam, że spróbuje znowu napisać coś na blogu, być może ktoś to przeczyta. Było akurat po aktualizacji, więc dodałam post o jajkach heh. Teraz też powinnam mieć więcej czasu, chociaż nie wiem jak to będzie :P 
Jeśli chodzi jeszcze o bloga to mam na niego zupełnie inny pomysł, choć nie wiem czy uda mi się wszystko zrealizować. Jednak o co chodzi, dowiecie się potem, gdyż tak naprawdę to możliwe, że po upływie abonamentu SR Star Stable znów mi się znudzi i nie będę miała ochoty grać. Nie wiem też, co z moją chęcią do blogowania, także możliwe, że blog poprowadzę przez nwm ok. 2 tygodnie i na tym koniec. Potem znów mogę wrócić. Ja jestem dość niezdecydowaną osobą (co chyba widać XD) no ale tego zmienić nie mogę ^^
W sumie to by było chyba na tyle. Losy bloga dalej się ważą, ale z tego co zauważyłam to wiele osób (nawet Melissa) przestaje blogować. Może nawet jestem jedną z niewielu osób, które w chwili obecnej piszą. Ale tak jak już wspomniałam, nie wiem co będzie z blogiem. Czas pokaże. Aha i jeszcze jedno, chciałam bardzo podziękować za tyle wyświetleń. Obecnie jest ich ponad 12 tys. co dla mnie jest olbrzymią liczbą. Nawet podczas mojej nieobecności ktoś tutaj wchodził i czytał posty. Bardzo dziękuję!
Buziaki :**

2 komentarze:

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych