sobota, 4 maja 2019

3 propozycje strojów klubowych

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście na tym blogu!
Dzisiaj przychodzę do Was z 3 moimi propozycjami na stroje klubowe. Chcę też zaznaczyć, że nie mam jakiegoś większego rozeznania czy jakiś klub nie ma już takowego stroju. Jeśli więc wiecie coś na ten temat, to piszcie w komentarzach. 
Zapraszam!

Pierwszą moją propozycją jest strój:

A jego statystyki wyglądają w ten sposób:


Drugą moją propozycją jest strój:

A jego statystyki wyglądają następująco:


Trzecią moją propozycją jest strój:

Statystyki prezentują się tak:


Jeśli chodzi o miejsce ich zakupu to jest to generalnie Centrum Handlowe. Czapka z pierwszego stroju pochodzi jedynie ze sklepu w Srebrnej Polanie. 
Jak widać są to dosyć codzienne stroje, nie są jakieś wybitne, ale wydaje mi się, że przy większej ilości osób na pewno będą się odznaczać ;) 
Chcę jeszcze przeprosić za dość słabą jakość tych zdjęć, ale nie miałam zbytnio czasu w tym tygodniu by lepiej je przerobić ;(
To by było na tyle. Stwierdziłam też, że będę Wam dawać zajawki związane z tym, co powinno pojawić się w kolejnym lub jeszcze kolejnym tygodniu. Następny post będzie związany z ciekawymi miejscami na...
Papatki! :**

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne :) Najbardziej podoba mi się drugi. Jestem w trakcie tworzenia klubu, więc na pewno twoje propozycje pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, jeżeli chcecie zgarnąć trochę star coins, a przy okazji grac o ps4, to zapraszam! :)
    https://www.bananki.pl/event/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Star Coins codes23 kwietnia 2020 19:47

    Świetny blog! Tak trzymaj. Od siebie chciałem dodać jedną rzecz darmowe kody do Star Stable (star coins):

    https://spaceofgames.top/online-games/star-stable-star-coins/

    Dajcie znać czy wam się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tworzę klub więc dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych