wtorek, 27 września 2016

Pierwszy post, czyli coś o mnie! ^.^

WITOJCIE!
Cześć i czołem kluski z rosołem! A tak poważnie to: Witajcie na moim blogu! Już Was Kocham xD Posty mogą być śmieszne, bo jestem troszkę zabawna... Troszkę to mało powiedziane! Ok... uspokój się Paula... Dobra uspokoiłam się! Tak więc jeszcze raz witajcie. Na tym blogu będę pisała posty odnośnie Star Stable ^.^ Ok, a więc na SSO ( skrót od Star Stable Online) nazywam się Paula Dognest. Gram na lasku, czyli jakoś się to tak nazywa Emerald Forest C: W SSO gram od ponad roku jakby ktoś pytał ;p No ok pościk krótki, ponieważ piszę go drugi raz... Bo tamten się nie zapisał no i tak wyszło :C Przepraszam, ale jest drugi post dlatego jestem z siebie dumna xd Ok to chyba koniec, tu jeszcze moje zdjonko C: Pozdrawiam Was cieplutko trzymajcie się i cześć! 

Ps. Przepraszam za nazwę przy zdjęciu ;/ Tak sie nazywał na początku mój blog, ale zmieniłam nazwę ;p Także sorrki...

2 komentarze:

  1. O cześc czołem ! Kluski z rosołem XDD No a więc subek (tak subek, uważaj mnie za głupią XDD) leci X,D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin komentowania:
-Nie spamuj
-Nie wyzywaj innych